Napakat: Kuinkahan moni kouvolalainen kannattaa sitä, että kaupunki sijoittaa kymmeniä miljoonia valtavaan terminaalikenttään epämääräisten Kiinan-junien toivossa?

Politiikassa on pahoja pragmaatikkoja ja mukavia nyhjääjiä. Ilkeä-Sipilä säästi. Mukava-Antti jakaa. – RW

Kouvola ei todellakaan tarvitse uutta teatteritaloa eikä siihen ole varaakaan. Rakennuskustannuksia ei saada takaisin muutamassa vuodessa, vaikka joku niin väittikin ilman kustannuslaskelmia.

On se kumma, että papin alapää vaikuttaa siihen, kelpaako yläpään puhe. Pitääkö naispapin käydä sukupuolenvaihdosleikkauksessa, jotta sana kelpaa?

Pekka Haaviston ollessa omistajaohjausministeri hän hyväksyi kantaverkon myymisen ulkomaalaiselle sijoitusyhtiölle ja nyt siitä kärsii koko kansa. Tuo päätös oli isompi virhe kuin Paateron.

Eikö keskustan aikana puututtu mitenkään Postin ylisuuriin palkkoihin ja tappiolliseen toimintaan? Toimiko hyvä veli -systeemi silloin sielläkin, ja nyt pistetään Rinnettä pihalle.

Enää ei ole kunnon metsiä, vain metsiköitä hakkuuaukeiden välissä. Iso osa puusta myydään ulkomaille, Suomi vain muiden maiden raaka-ainevarasto.

Olin pulassa maanantaina Tähteenkadulla. Kiitos ihanille naisille, jotka autoitte minua — varsinkin ”teiden prinsessalle”, joka autonsa kanssa veti autoni ojasta. – Anne

KS kirjoitti, että talvivalot sytytetty Elimäellä. Kyllä on himmeät valot, kun ei ole silmiin osunut.

Kiitos kaikkien kouvolalaisten veronmaksajien puolesta Janne Sutelalle, kun olet tutkinut Kinnon kärkihankehässäkkää. Nyt selkärankaiset poliitikot, tehkää jotakin!

Veronmaksajana itken, kun joudun maksamaan 40 miljoonan terminaalia samalla kun lapsilta ja vanhuksilta leikataan. Nyt typerykset vastuuseen virheistään!

Nyt kouvolalaisten RRT-menetykset minimoidaan parhaiten keskeyttämällä hanke ja säästämällä loput miljoonat. Veroeurot asukkaiden hyväksi!

Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista omaksi hyväksi.

Kouvolan kontit Kiinan-junassa ovat olleet tyhjiä, ja niitäkin on ollut vähän. Onneksi toisessa kärkihankkeessa, Kimolan kanavassa on vettä. Veneistä ei ole niin väliä.

40 miljoonalla eurolla olisi saanut paljon välttämättömiä terveyspalveluja mummoille ja papoille Kouvolaan — 1950-luvun alun selänpääläinen.

Kuinkahan moni kouvolalainen kannattaa sitä, että kaupunki sijoittaa kymmeniä miljoonia valtavaan terminaalikenttään epämääräisten Kiinan-junien toivossa? Maotsedong

Kyllä niitä junia tulee, jos sille on liiketaloudellisia perusteita. Mutta jos ei ole, ei siihen auta edes 10 km terminaali.

Kouvolan kaupunki hinnoitteli peltomaan: 3 000e/ha — halvalla menee mutta menkööt.

Luulisi yhden museojunan mahtuvan puolityhjillään olevalle ratapihalle.

Eipä olleet Manskin valot kovinkaan kirkkaat eikä häikäisevät. Sippolan joulun avauksessa enemmän valoja ja tunnelmaa, vaikka vettä satelikin.

Kun juna Kouvolasta Helsinkiin klo 7.19 on yli 90-prosenttisesti myöhässä, niin olisiko VR:n syytä tehdä asialle jotakin? Jos onnistumisprosentti jää alle 10? Missä laatu?

Neuvo Kouvolan päättäjille: keskeyttäkää ja vetäytykää RR-terminaalin laajennuksesta!

Niinpä, Berner sai taksiliikenteen aivan sekaisin ja kukaan ei korviaan lotkauttanut. Helsingissä meno on kuin villissä lännessä!

Pitääkö rautalangasta vääntää? Työläisellä ei ole muuta asetta kuin lakko, vai pitäisikö vaan suostua palkanalennuksiin?!

Luetuimmat

Kommentoidut