Tilaajalle

Kouvolalainen upottaa baari-iltaan keskimäärin 20 euroa — Valko- ja kuohuviini ovat syrjäyttämässä siiderin

Alkoholin myynti ravintoloissa vähenee koko ajan, mutta samalla alkoholittomien juomien myynti kasvaa.

Elina Iiskola

Jenni Salonen ja Sanna Halme olivat keskiviikkona Columbian terassilla. He valitsevat yleensä terassijuomaksi viinin.
Jenni Salonen ja Sanna Halme olivat keskiviikkona Columbian terassilla. He valitsevat yleensä terassijuomaksi viinin.

Asiakkaat tietävät, mitä he haluavat. He ovat myös valmiita maksamaan laadusta, kuten kalliimmasta alkoholista ja tuoreista aineksista. Näin kertoo kouvolalaisen yökerhon Club Touban ravintolatoimenjohtaja Riina Henriksson. Koska drinkkien myynti on kasvanut, Touban viisi työntekijää opiskelee tällä hetkellä baarimestarin erikoistutkintoa.

Tämä artikkeli on tilaajillemme

Tilaajanamme olet aina tervetullut lukemaan sisältöjämme rajattomasti.

Olen jo tilaajaVerkkopalvelun sisällöt kuuluvat kaikille tilaajille.

Tutustu 2 viikkoa maksutta!Tutustu sisältöön verkossa.

Tee digitilausMääräaikainen digitilaus tarjoushintaan.