KooKoon, Kouvojen ja KPL:n yhteinen hanke pääsee vauhtiin — Kuusaantien varteen asennettu kaksi led-mainostaulua

Katja Juurikko

Kuusaantien varteen asennetut mediataulut ovat KooKoon, Kouvojen ja KPL:n yhteinen hanke.

Kuusaantien varteen on tällä viikolla ilmestynyt kaksi led-mediataulua.

Toinen niistä on asennettu lähelle hotelli Vaakunan risteystä Sakaristontien päähän. Toisen paikka on Lehtikaaren ja Kuusaantien liittymässä.

Taulut ovat pääsarjaseurojen KooKoon, Kouvojen ja KPL:n yhteinen hanke. Seurat jakavat kulut ja tuotot kolmeen osaan. KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa kuvailee satsausta merkittäväksi.

— Puhutaan huomattavasta summasta, mutta se jääköön ostajan ja myyjän väliseksi asiaksi. Yhtä taulua ei kuitenkaan 10 000 eurolla saa. Tällaisia tauluja ei ole Kouvolassa ollut, mutta nyt siirrytään nykyaikaan, Välimaa toteaa.

Taulut on toimittanut hämeenlinnalainen Jumbo Digital, eli sama yritys, joka toi Kouvolan jäähalliin mediakuution.

Taulut odottavat teleoperaattorin kytkentää käyttökuntoon. Lehtikaaren ja Kuusaantien liittymässä oleva taulu on tarkoitus olla toiminnassa ensi viikon perjantaista alkaen. Sakaristontielle valomainokset ilmestyvät kesäkuun aikana.

— Aika näyttää, tuleeko tauluja vielä lisää. Nyt lähdetään kahdella liikkeelle. Mainoksia on jo myyty, Välimaa sanoo.

Taulut ovat toiminnassa 18 tuntia vuorokaudessa kello 6—24. Kymmenen mainossisällön kiertoaika on minuutti, kuusi sekuntia per näkymä kerrallaan.

— Tämä on yrityksille uusi tapa olla esillä Kouvolassa ja samalla tukea urheiluseuroja. Mediatauluista tehdään erilliset yhteistyösopimukset, Välimaa kertoo.

Välimaan mielestä taulut ovat taas yksi osoitus siitä, että Kouvolan urheiluseurat tekevät töitä yhdessä ja tukevat toisiaan.

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet