Huoltajat antoivat hyvät arviot Kouvolan varhaiskasvatuksen palveluista — Keskiarvosana 4,3 asteikolla 1—5

Jussi Lopperi

 Varhaiskasvatuksen asiakaslupauksen toteutumista mitataan säännöllisillä kyselyillä syys- ja
toukokuussa.
Varhaiskasvatuksen asiakaslupauksen toteutumista mitataan säännöllisillä kyselyillä syys- ja toukokuussa.

Huoltajat ovat tyytyväisiä Kouvolan varhaiskasvatuksen palveluihin. Kaupunki kertoo tiedotteessa, että asia käy ilmi asiakaslupauskyselystä.

Keskiarvosanaksi varhaiskasvatuksen palvelut saivat huoltajilta 4,3 asteikolla 1–5.

Parhaiten toimiviksi koettiin huoltajan ja lapsen kohtaaminen arvostavasti ja ystävällisesti sekä elämäntilanteen huomioon ottaminen palvelujen järjestämisessä ja tarpeiden mukainen palvelu. Kaikissa keskiarvo oli 4,6.

Kyselyn perusteella tulokset olivat parantuneet huoltajien mahdollisuudessa osallistua omien palvelujen ennakointiin, suunnitteluun, toteuttamiseen ja arviointiin.

Kriittistä palautetta vastaajat antoivat siitä, miten on saatu riittävästi tietoa muista lapsiperhepalveluista ja tukea näiden palvelujen saamiseen.

Vastauksia kyselyyn tuli yhteensä 709. Pääset kyselyn tuloksiin tästä.

Varhaiskasvatuksen asiakaslupauksen toteutumista mitataan Kouvolassa säännöllisin kyselyin syys- ja toukokuussa.

Luetuimmat

Uusimmat uutiset