Nordean Kymenlaakson konttoreissa on siirrytty palvelemaan asiakkaita pelkästään ajanvarauksella

Pankkiasiat pyydetään hoitamaan pääsääntöisesti verkko- ja puhelintapaamisina.

Arkistokuva.
Arkistokuva.

Nordean konttorit Kymenlaaksossa ovat siirtyneet maanantaista lähtien palvelemaan asiakkaitaan pelkästään ajanvarauksella. Muutos koskee Nordean konttoreita Kouvolassa, Kotkassa ja Haminassa.

Nordea on tehnyt muutoksen osana viranomaisten ilmoittamia koronavirusepidemian uusia rajoituksia ja suosituksia.

Konttoreissa asioivien asiakkaiden toivotaan käyttävän kasvomaskia. Kertakäyttöisen kasvomaskin saa konttorista, jos omaa maskia ei ole mukana.

–  Suosittelemme fyysistä konttoriasiointia ainoastaan akuuteissa asioissa. Lähtökohtaisesti asiakkaiden palvelu pyritään hoitamaan verkko- ja puhelintapaamisina, Nordean Kymenlaakson toimipaikanjohtaja Sanna Kettunen kertoo tiedotteessa.

Riskiryhmien ja erityistä tukea tarvitsevien asiakkaiden asiointi järjestetään konttoriin ajanvarauksella. Ajan voi varata asiakaspalvelusta.

Nordean konttoreihin on asennettu jo keväällä suojalasit.

Luetuimmat