Coca-Cola nostaa esiin suomalaisia kohteita — myös Kouvola päätyi kokispullon kylkeen

Coca-Cola Suomi

Coca-Cola nostaa esiin suomalaisia kohteita — myös Kouvola päätyi kokispullon kylkeen

Kouvola saa oman etiketin Coca-Colan uudessa mainoskampanjassa. Kouvolan kaupungilla ei ole ollut osuutta asiassa, vaan Coca-Colan mukaan Kouvolan valinta mukaan oli sattumaa.

Kouvolan viestintäpäällikkö Anne Käki yllättyi kuullessaan asiasta.

— Tämä on iloinen yllätys. Voisiko olla, että Kouvola on valittu mukaan mainoskampanjaan, koska Kouvolan Vesitehdas oli Suomen ensimmäinen Coca-Colan valmistaja? Käki pohtii.

Mainoskampanjassa yhteistyökumppanina toimiva matkailu-alan yritys antoi virvoitusjuomayhtiölle ehdotuksen suomalaisista lomakohteista. Coca-Cola valitsi niistä mahdollisimman erilaiset kohteet etiketteihin.

— Kouvola on sijainniltaan hyvä paikka, Coca-Cola Suomen viestintäpäällikkö Théa Natri sanoo.

Virvoitusjuoman etiketteihin on valittu yhteensä 72 lomakohdetta Suomesta, Euroopasta ja kaukomailta. Kesän lomapullot ovat jatkoa muutaman vuoden takaiselle kampanjalle, jossa pullojen etiketeissä oli etunimiä.

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.