Black Friday on muuttanut yritysten mainontaa — kuluttajat eivät enää odota veronpalautuksia

Kulutustrendit ovat sellaisia, että nuoret tarttuvat niihin ensin ja vanhemmat seuraavat perästä, sanoo Jaana Kurjenoja Kaupan liitosta.

Kai Skyttä

Black Friday on tänä vuonna 24. marraskuuta. Arkistokuva.
Black Friday on tänä vuonna 24. marraskuuta. Arkistokuva.

Tämän viikon perjantaina vietettävä Black Friday on aiheuttanut selkeän muutoksen yritysten mainonnassa ja markkinoinnissa.

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet