Tilaajalle

"Jokaisessa kotipelissä hävitään kymmeniä tuhansia" – Vain kaksi KooKoon tämän kauden kotiottelua on tuottanut paremmin kuin edellisen viiden kauden heikoimmat ottelut

Spengler Cupin peruuntumisen myötä KooKoo menetti 80 000 euroa.

Jussi Lopperi

Toimitusjohtaja Sakari Välimaan mukaan KooKoo ei osannut varautua missään vaiheessa alle 2 000 katsojan keskiarvoon tai että otteluiden tuotot ja yritysmyynti romahtaisivat.
Toimitusjohtaja Sakari Välimaan mukaan KooKoo ei osannut varautua missään vaiheessa alle 2 000 katsojan keskiarvoon tai että otteluiden tuotot ja yritysmyynti romahtaisivat.

Toimitusjohtaja Sakari Välimaa myöntää, ettei KooKoo osannut millään varautua alkukauden yleisökatoon. Tai siihen, että ottelutuotot ja yritysmyynnit romahtavat näin merkittävästi edellisistä kausista.